Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy jest to sklep prowadzony wyłącznie w internecie ?
Nie pojawiliśmy się znikąd. W produkcji i sprzedaży biżuterii specjalizujemy się się od 1990 r. Siedziba firmy mieści się w Krakowie przy ul. Kurczaba 3. Zapraszamy do naszego sklepu pod tym samym adresem w następujących godzinach: od poniedziałku do piątku od 10 - 18 w soboty od 9 - 14
Ponadto jeżeli macie jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące produktów prosimy o kontakt pod adresem poczty elektronicznej sklep@wec.com.pl lub telefonicznie: tel. 12 65-11-463 lub tel./ fax. (12) 65-11-477 w godz. od 10-18 natomiast w soboty jesteśmy dostępni pod tymi numerami w godz. od 9-14.
Dokładne dane firmy:
WĘC-Twój Jubiler Grzegorz Węc i Artur Węc ul. Kurczaba 3 30-868 Kraków NIP: 679-25-92-107 REGON: 357098360
Nasze rachunki:
Ing Bank : 74 1050 1445 1000 0022 8371 0065 Firma WĘC-Twój Jubiler Grzegorz Węc i Artur Węc S.C. w swojej działalności stosuje się do Europejskiego Kodeksu Postępowania w Handlu Elektronicznym: http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html
W naszym sklepie w Krakowie przyjmujemy zapłatę: - gotówką - kartami płatniczymi - bonami SodexhoPass - złomem złota
Jak złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć w najdogodniejszy dla siebie sposób: przez system sklepu: www.wec.com.pl e-mailem na adres: sklep@wec.com.pl osobiście w naszym sklepie w Krakowie przy ul. Kurczaba 3 telefonicznie pod numerami: +48 (12) 65-11-463 (w godz. 9-17) +48 (12) 65-11-469 (w godzinach 10-18) +48 (530) 788 401 (w godzinach 8-16) faxem pod numerem: +48 (12) 65-11-477 (całą dobę) UWAGA! Przy niektórych zamówieniach przed przystąpieniem do ich realizacji możemy wymagać wpłaty zaliczki!
Czy kupione produkty można zwrócić?
Jeżeli po zakupie naszego produktu uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, do 24 dni od otrzymania przesyłki możesz go nam odesłać, a my zwrócimy Ci 100% wpłaconej kwoty za wyrób !* Jedyny koszt jaki poniesiesz w takiej sytuacji to koszt odesłania produktu do nas.
* Zwrotowi nie podlegają produkty, w których dokonano zmian o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobą.
Czy na zakupione wyroby jest gwarancja?
Tak. Na wszystkie wyroby zakupione w naszej firmie przysługuje 2- letnia gwarancja. Gwarancja obejmuje wszystkie ujawnione w tym czasie wady wyrobów. Dzięki dokładnie nadzorowanemu procesowi produkcyjnemu i selektywnemu doborowi naszych partnerów handlowych, błędy takie zdarzają się niezwykle rzadko i mniej niż 0,5 % wyrobów w takim okresie wymaga ewentualnych korekt. Większość zakupionych wyrobów jest serwisowana w naszej pracowni, co pozwala znacząco skrócić czas ewentualnych napraw. Dzięki temu mamy również możliwość ciągłego monitorowania jakości poszczególnych produktów i na bieżąco możemy wprowadzać modyfikacje i ulepszenia zapobiegające powielaniu zaistniałych błędów.
Czy do cen w sklepie są doliczane dodatkowe koszty ?
Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Oznacza to, że za kupiony produkt nie zapłacisz nic więcej od wyświetlonej na ekranie kwoty. W koszyku zostaną jedynie doliczone koszty wykonania napisów (jeżeli wybierzesz taką opcję) oraz zryczałtowany koszt dostawy (o nim poniżej).
Czy mogę zapłacić "przy odbiorze"?Istnieje również taka możliwość. W celu podniesienia bezpieczeństwa transakcji możemy wymagać jednak wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł. UWAGA! Wpłata zaliczki nie jest wymagana przy zakupach towarów standardowych i bez grawerunku (nie wykonywanych na zamówienie) o wartości do 200 zł.
Jeżeli jednak chciałbyś mieć możliwość zapłaty całej kwoty za kupowany produkt "przy odbiorze", skontaktuj się z nami - najprawdopodobniej po rozmowie i weryfikacji Twoich danych udostępnimy Ci taką możliwość. Pamiętaj jednak, że w takim wypadku pokrywasz dodatkowo część kosztów pobrania.
Ile zapłacę za wysyłkę ?
Standardowo w Polsce wszystkie przesyłki są wysyłane Pocztexem. Wszystkie przesyłki są ubezpieczane. Klient ponosi jedynie część kosztów przesłania biżuterii. W przypadku wybrania opcji "płatność przy odbiorze" dochodzą koszty pobrania i przekazania przez firmę kurierską pieniędzy na nasz rachunek. W takim przypadku również klient ponosi jedynie część kosztów.
Czy mogę gdzieś obejrzeć prezentowane wyroby na żywo ?
Tak. Wiekszość kolekcji jest dostępna w naszym sklepie w Krakowie. Można tutaj również zamówić biżuterię, którą po wykonaniu dostarczymy Ci bezpośrednio do domu.
Czy macie sklepy w innych miastach?
Jesteśmy niewielką rodzinną firmą jubilerską i nie mamy sieci oddziałów w innych miastach (wyłącznie w Krakowie). Jedyną możliwością zakupu oferowanej biżuterii bez opuszczania swojego miasta są zakupy on-line poprzez nasz system sklepowy. Rozumiemy, że zakupy na odległość nigdy nie zastąpią bezpośredniej wizyty u jubilera, lecz sprzedaliśmy on-line już tysiące wyrobów. Aby dowiedzieć się, jak bardzo nasi klienci są zadowoleni z jakości dostarczonej im biżuterii i obsługi całej transakcji, przeczytaj komentarze, które są zamieszczane pod poszczególnymi modelami. W większości z oferowanych modeli do 24 dni od odbioru gwarantujemy możliwość zwrotu (oprócz modeli wykonywanych wyłącznie na indywidualne zamówienia - informacje są w opisie każdego wzoru). Wtedy, jeżeli produkt nie spełni oczekiwań można go zwrócić.
Czy zaznaczony w karcie towaru "czas realizacji zamówienia" może się zmienić ?
Przy każdym towarze zaznaczyliśmy czas jaki jest potrzebny do przygotowania konkretnego produktu w całości, jeżeli nie mamy go na stanie. Oznacza to że niekiedy możemy skrócić czas przygotowania modelu. Jeżeli zależy Ci na czasie wyślij zapytanie o konkretny model i potrzebny rozmiar. Niezwłocznie udzielimy Ci odpowiedzi.
... i dlaczego czas wykonania wyrobu jest tak długi.
Nasza biżuteria jest wykonywana w niewielkich seriach. Stąd nie mamy dużych zapasów magazynowych, a w większości wyroby muszą być wykonywane indywidualnie. Niektóre z nich wymagają większego nakładu pracy lub wykonywania pojedynczych elementów w specjalnych warunkach i technologiach. Dlatego w niektórych przypadkach, całkowity czas potrzebny na ich przygotowanie i ocechowanie może wynosić do 28 dni.
Wbrew pozorom, wykonywanie biżuterii bardzo dobrej jakości jest procesem trudnym i złożonym! Mam pytanie, na które nie znalazłem tu odpowiedzi... Przejrzyj strony pomocy lub skontaktuj się z nami! Szczegółowe informacje na stronie Kontakt. |