Regulamin do 25.XII.2014

Regulamin sklepu wec.com.pl

 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA TEKSTU UMOWY

 

Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu:

http://www.wec.com.pl/Regulamin-do-25-XII-2014-cterms-pol-1.html 

oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi specyfikacji zamówienia na podany adres e-mail oraz udostepnienie specyfikacji w panelu administracyjnym zamówienia dostepnym dla klienta pod adresem w serwisie:
http://www.wec.com.pl/login.php

jak również poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku Regulaminu oraz faktury VAT.

 

 

 

 

I.                    Informacje adresowe

 

 

1. Sklep internetowy, działający pod adresem http://www.wec.com.pl prowadzony jest przez WĘC-Twój Jubiler Grzegorz Węc i Artur Węc; wpisy do CEIDG prowadzony przez Ministra Gospodarki. Numer NIP: 679-25-92-107; REGON 357098360 z siedzibą 30-868 Kraków, ul Kurczaba 3.

 

2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz dokonywania zakupów przez Klientów. Treść Regulaminu jest udostępniana Klientowi nieodpłatnie za pośrednictwem Strony Internetowej.

 

3. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

 4. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.

 

 

 II.                          Składanie i realizacja zamówień

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia są przyjmowane na stronie http://www.wec.com.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie  pod nr tel. 12 65-11-462, faxem: 12 65-11-477, lub e-mailem na adres: sklep@wec.com.pl.

 

3. Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem sieci Internet Konsument dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

 

a. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze w momencie potwierdzenia zamówienia przez sklep.

b. W przypadku zamówień płatnych przelewem - w następnym dniu roboczym od zaksięgowania na rachunku zaliczki, lub zapłaty dotyczącej zamówienia (w wyjątkowych przypadkach po przesłaniu czytelnego potwierdzenia wpłaty na numer faxu:  12 65-11-477, lub e-mailem na adres: sklep@wec.com.pl).

 c. W przypadku zamówień płatnych poprzez system płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - w następnym dniu roboczym od momentu potwierdzenia dokonania płatności przez system transakcyjny, a jeśli potrzebne jest potwierdzenie autoryzacyjne banku wystawcy karty - od potwierdzenia przez bank.   Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.

4. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. takich, w których podane są niepełne dane konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia, lub w których jest brak możliwości kontaktu z osobą zamawiającą.

5. Konsument może wprowadzać w zamówieniu zmiany do momentu rozpoczęcia jego realizacji.

6. Konsument może anulować złożone zamówienie (z poniżej wyszczególnionymi wyjątkami) w dowolnym momencie telefonicznie tel. 12 65-11-462,  faxem: 12 65-11-477 lub e-mailem na adres: sklep@wec.com.pl.

7. Nie ma możliwości anulowania zamówienia wyrobów, przy których zaznaczone jest, iż są wykonywane na indywidualne zamówienie, w których dokonano na życzenie Konsumenta zmian (opisanych w dziale V pkt. 2 tego regulaminu), a które są już w zaawansowanym etapie produkcji.

8. Przy każdym towarze w sklepie podany jest czas jego wykonania. Jest to czas od rozpoczęcia realizacji zamówienia (wykonania biżuterii) do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze (bez sobót, niedziel, oraz świąt).

9. Zamówienie na towary o różnym czasie wykonania wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych w złożonym zamówieniu. Czas realizacji przesyłki  to czas wykonania produktu, skompletowania zamówienia oraz czas dostawy 

10. Do zamówienia doliczone zostają koszty przesyłki, które są dodawane w koszyku.

11. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Konsumenta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.  Do zamówień wysyłanych "za pobraniem" zamiast faktury VAT może zostać wystawiona faktura pro-forma. Po otrzymaniu zapłaty, na jej podstawie wystawiamy fakturę VAT, która jest dosyłana pocztą.

 

III                           Płatności

1.  Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Konsumenta zamówienia (i jego potwierdzenia),  i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen wyrobów w serwisie (za wyjątkiem cen zawierających ewidentne błędy edytorskie).

 

2. Konsument zamawiając dostawę do domu, może zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze, lub wybrać następujące formy płatności:

a. Zaliczka płatna z góry przelewem + pozostała część przy odbiorze: należność pobiera kurier

b. Przelewem bankowym na konto sklepu przed wysłaniem zamówienia,

c.  Karta kredytowa (za pośrednictwem PayU),

d. Płatność w systemie:

*   System płatności on-line obsługiwany przez firmę Pay-U,

*  System płatności on-line obsługiwany przez firmę PayPal,

*  System płatności on-line obsługiwany przez PayByNet

*  System ratalny mRaty obsługiwany przez mBank

*  Bonem towarowym wydanym przez sklep

j. inny uzgodniony ze sklepem

 

Odbierając zamówiony towar w sklepie przy ul. Kurczaba 3 w Krakowie można zapłacić za zamówiony towar gotówka lub karta płatniczą.

 

W przypadku płatności on-line należność pobierana jest po potwierdzeniu autoryzacji karty, lub zaksięgowaniu przelewu elektronicznego.

 

 3. Przesyłki zagraniczne muszą być opłacone w całości przed ich nadaniem.

 

 

IV                           Dostawa towaru

  

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Konsumenta (z dostępnych w sklepie) sposób, który zostaje zapisany w zamówieniu. 

2. Zamówiony w towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy przy ul. Kurczaba 3 w Krakowie

 

3. Zamówienia dostarczamy za pomocą

a) Poczty Polskiej - Kurier Pocztex 

b) Kuriera FedEx

c) Paczkomatów InPost

Poszczególne rodzaje dostawy są udostepniane w zależności od kwoty zakupu, oraz miejsca wysyłki. Konsument ma możliwość wyboru formy dostawy jedynie z dostępnych dla jego "koszyka" i lokalizacji.

 

Średni czas dostawy przesyłką kurierską na terenie Polski wynosi ok. 1 dnia roboczego. a paczkomatami InPost ok. 2 dni roboczych.

 

 

4. Wszystkie przesyłki z wartością przesyłane są jako przesyłki wartościowe z pełnym ubezpieczeniem.

5. Prosimy przy odbiorze towaru o zwrócenie uwagi na opakowanie. Jeżeli podczas odbioru towaru Konsument stwierdzi naruszenie taśm, uszkodzenie paczki lub uszkodzenie towaru prosimy o odmówienie przyjęcia przesyłki oraz powiadomienie sklepu.

 

6. W przypadku podejrzenia że przesyłka została naruszona (zerwane taśmy ochronne, uszkodzone opakowanie) zalecamy Państwu otwarcie przesyłki przy kurierze/listonoszu oraz sprawdzenie zawartości. W przypadku stwierdzenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem, uszkodzony lub niekompletny prosimy o spisanie przy kurierze/listonoszu protokołu szkody oraz zawiadomienie o tym fakcie sklepu. Brak spisania protokółu nie wyklucza reklamowania towaru jednak znacznie go utrudnia oraz wydłuża czas reklamacji.

 

 V.                          Reklamacje

1. Towary zakupione w naszym sklepie podlegają ochronie zgodnie z odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Stwierdzoną niezgodność  z umową można reklamować w ciągu 24 miesięcy od odbioru towaru, nie później jednak niż dwa miesiące od ujawnienia się wady.

 

2. Oprócz odpowiedzialności ustawowej,  firma Węc - Twój Jubiler obejmuje swoje wyroby 2 letnią gwarancją.

 

3. Jeżeli po otrzymaniu towaru, lub w czasie jego użytkowania Konsument znajdzie w nim wady, może skorzystać z panelu reklamacyjnego do którego uzyska dostep po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie.  Może również bezpośrednio dostarczyć w bezpieczny sposób reklamowany produkt do siedziby sklepu adres: WĘC-Twój Jubiler Grzegorz Węc i Artur Węc 30-868 Kraków, ul Kurczaba 3.

 

4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 2 dni roboczych od otrzymania reklamowanego towaru.

5. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci Konsumentowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku uznania reklamacji Klientowi zostaną zwrócone koszty przesyłki w obie strony.

7. Prosimy o dołączenie do odsyłanego towaru faktury która jest dowodem  zakupu z wypełnioną na odwrocie częścią "reklamacja".

 

VI.                          Prawo do odstąpienia od umowy

 1. Każdemu klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystajacemu ze sklepu internetowego WĘC-Twój Jubielr przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstapienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi) w terminie opisanym poniżej.

 

Oświadczenie o odstapieniu powinno zostać wysłane na adres: WĘC-Twój Jubiler S.C. Grzegorz Węc i Artur Adam Węc , ul. Kurczaba 3, 30-868 Kraków, sklep@wec.com.pl

 

Terminy


Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 10 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru, a w przypadku wykonywania usługi w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany wyżej. 

 

 

W naszym sklepie czas odstąpienia od umowy został wydłużony do 24 dni kalendarzowych. Warunkiem jest równoczesny zwrot towaru w terminie nie dłuższym niż ten okres.

 

Dla przyspieszenia procedury zwrotu, na rewersie dokumentu zakupowego znajduje się formularz zwrotu. Jego wypełnienie skutkuje szybszym zwrotem przez firmę pieniędzy.

 

Zwrot świadczeń

 

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastapić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

 

Firma WĘC, ul. Kurczaba 3 30-868 Kraków

 

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciązają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożnosci spełnienia przez WĘC-Twój Jubiler świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. 

 

 

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

a. rozpoczęcia - za zgodą konsumenta świadczenia usług przez WĘC-Twój Jubiler przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy


b. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

 

c. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,


d. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

 

e. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,


f. dostarczania prasy,


g. usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.         

 

 

 

VII.                       Wymagania techniczne

1. Sklep dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze stron sklepu możliwe było z dowolnej przeglądarki internetowej, z ogólnodostępnych komputerów oraz laptopów.

 

2. Do korzystania ze Sklepu Internetowego zalecamy system teleinformatyczny z przeglądarką internetową o minimalnych wymagań technicznych:

a) Internet Explorer w wersji  6.0 lub inne popularne przeglądarki internetowe np. Mozilla Firefox, Opera

 

b) minimalna rozdzielczość ekranu 1100 x 800 pikseli.

 

3. Dla analityki odwiedzin naszych stron, w trakcie korzystania ze stron naszego sklepu, instalowane są pliki „cookies”. Przeglądarka internetowa powinna akceptować pliki „cookies”.

 

VIII.                       Postanowienia końcowe

1) Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznym.

 

3. W przypadku wystąpienia sporu pomiędzy Konsumentem a Sklepem proponujemy polubowną drogę jego rozwiązania. 

  

4. W przypadku nie osiągnięcia rozwiązania satysfakcjonującego strony spór rozstrzyga sąd właściwy zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

  

5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem nie będącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę sklepu.

  

 6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe zmiany nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel