Naprawy i zmiany rozmiaru

Naprawy biżuterii

 

Wszystkie nasze produkty obejmujemy 2- letnią gwarancją.

 

  • Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne, zgodnie z regulaminem dostarcz go do naszej firmy a my naprawimy lub wymienimy wadliwy towar.
  • Gdy podczas odbioru uznasz, że przesyłka została naruszona, odmów odbioru!

 

Wysyłając produkt do naprawy, dołącz otrzymaną wraz z przesyłką fakturę z wypełnioną częścią: "reklamacja". Jeżeli usunięcie wady lub wymiana będą niemożliwe (na przykład z powodu wycofania modelu z produkcji) zaoferujemy Tobie do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Ci pieniądze.


WAŻNE: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

 

Zmiany rozmiarów obrączek i pierścionków

 

Pierścionek:

Jeśli zakupiony u nas pierścionek wymaga zmiany rozmiaru, dostarcz go do nas.

W ciagu miesiąca od dnia odbioru przesyłki gwarantujemy Ci bezpłatną korektę rozmiaru (przy powiększaniu doliczamy tylko dodatkowy koszt materiału)

  

Obrączka:

Dając biżuterię do powiększenia innemu jubilerowi, ryzykujesz zniszczeniem obrączki! i utratą gwarancji. Zmiana rozmiaru musi być dokonana zgodnie z naszą technologią, wiele wyrobów jest skomplikowanych technologicznie.

 

WAŻNE: Niektóre modele pierścionków i obrączek z powodów technologicznych nie mają możliwości późniejszej zmiany rozmiaru. 

 

Jak zmienić rozmiar?

  

  1. Wyślij nam e-maila lub zadzwoń, podając model obrączki lub pierścionka i numer zamówienia. Sprawdzimy czy zmiana rozmiaru w danym wypadku jest technologicznie możliwa. 
  2. Jeśli zmiana rozmiaru będzie możliwa, poprosimy Cię o dostarczenie wyrobu do nas. Wraz z wyrobem, który mamy zmniejszać, przyślij nam pierścionek wzorcowy. Ten "wzór" jest nam potrzebny, gdyż istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nowy rozmiar, podany przez Ciebie, nie będzie do końca prawidłowy. (Błędy w mierzeniu sięgają często 3-5 rozmiarów!)
  3. Gdy dostarczona biżuteria trafi na pracownię, sprawdzamy jaka jest różnica między aktualnym rozmiarem, a docelowym. Jeżeli różnica jest zbyt duża i uniemożliwia zmianę rozmiaru bez uszkodzenia modelu, informujemy o tym Klienta i wspólnie podejmujemy decyzję co zrobić dalej.
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 512 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-30
Wszystko ok. Kontakt super. Medalik i łańcuszek piekny
2024-04-22
Wszystko super szybko i sprawnie,bardzo miła obsluga
pixel